ترجمه ی اهنگ BREATHE - TAYLOR SWIFT

ترجمه ی اهنگ BREATHE - TAYLOR SWIFT

I see your face in my mind as I drive away
وقتی که دارم بی وقفه رانندگی می کنم چهره ی تو رو تو ذهنم می بینم
 
Couse none of us thought it was gonna end that way
چون هیچکدوم از ما فکر نمی کردیم که اینطوری تموم بشه
 
People are people and some times we change our minds
مردم مردم هستن و بعضی مواقع ما تصمیمون رو تغییر می دیم
 
But it's killing me to see you go after all this time
اما دیدن رفتنت بعد از این همه مدت منو می کشه
 
Mmm mmm mmm 
Mmm mmm mmm mmm mmm 
Mmm mmm mmm 
Mmm mmm mmm mmm mmm 
 
Music stars playin like the end of sad movie
ستاره های موسیقی مثل پایان فیلم های غم انگیز می نوازند
 
It's the kinda ending you don't really wanna see
این یه جور پایانه که تو واقعا نمی خوای ببینی
 
Couse it's tragedy and it'll only bring you down
چون این یه تراژدیه  و این فقط  تو رو خوار می کنه
 
now I don't know what to be without you around
حالا نمیدونم چی بدون تو می تونه زنده باشه
 
:::::
 
And we know it's never simple...never easy
و ما می دونیم این هرگز ساده نیست...هرگز اسون نیست
 
Never a clean break no one here to save me
هرگز یه ازادی کامل نیست کسی اینجا نیست که از من محافظت کنه
 
Your the only thing I know like the back of my hand
تو تنها کسی هستی که مثل کف دستم میشناسمش
 
And I can't breath without you
و نمی تونم بدون تو نفس بکشم
 
but I have to breath without you...but I have to
اما من مجبورمبدون تو نفس بکشم , مجبورم
 
:::::
 
Never wanted this never wanna see you hurt
هرگز اینو نمی خواستم هرگز نمی خوام ببینم تو صدمه دیدی
 
Every little bump in the road I tired to swerve
هر دست انداز کوچیکی که تو خیابون هست منو از تغییر جهت دادن خسته می کنه
 
But people are people and sometimes it doesn't work out
اما مردم مردمن و بعضی وقتا این حل نمی شه
 
Nothing we say is gonna save us from the fall out
حرف نزدنمون مارو از این اتفاق محافظت نمی کنه
 
:::::
 
It's 2am, feeling like i just lost a friend
ساعت 2 صبحه،احساس می کنم یه دوستم رو گم کردم
 
hope you know it's not easy, easy for me
امیدوارم بدونی واسه من اصلا آسون نیست
 
It's 2am, feeling like i just lost a friend
ساعت 2 صبحه،احساس می کنم یه دوستم رو گم کردم
 
I hope you know this ain't easy, easy for me
امیدوارم بدونی واسه من اصلا آسون نیست
 
:::::
 
and we know it's never simple, never easy
never a clean break, no one here to save me
و ما می دونیم این هیچ وقت ساده، آسون (و) یه آزادی کامل نخواهد بود, هیج کس اینجا نیست تا منو نجات بده
 
:::::
 
I can't breathe without you, but i have to
من بدون تو نمیتونم نفس بکشم, ولی مجبورم
 
Breathe without you, but i have to
Breathe without you, but i have to
بدون تو نفس بکشم, ولی مجبورم 
بدون تو نفس بکشم, ولی مجبورم
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 تير 1393برچسب:ترجمه اهنگ breathe , ترجمه ی اهنگ های taylor swift, ] [ 13:34 ] [ arnika hana ]
[ ]